CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tiistai 22. tammikuuta 2013

Valokuvamalli ja kissanleluassistentti

Minä oon ollu taas tosi kiireinen pikkukissa. Eilen pappa sai kameraan jonkun uuden lisäsysteemin ja se räpsi minusta vaikka miten paljon kuvia. Minä yritin olla oikein sievän näköinen pikkukissa valokuvissa. Ässää harmitti kun pappa ei siitä ottanut kuvia, mutta minä sanoin Ässälle, että siitä on jo varmasti tosi paljon kuvia joissa se näyttää komealta. Eikä Ässää sitten enää harmittanut niin kovasti.

Tänään minä oon saanut olla kissanleluassistenttina. Se on kuulkaa tosi hauskaa puuhaa! Minä autan mammaa tekemään kissanleluja. Mamma sanoo, että ilman minun apua se tekee niitä kissanleluja huomattavasti nopeammin. Sain minä yhden lelun sitten ihan omaksi kun niin hienosti autoin mammaa. Se onkin kiva lelu ja sellaista ei vielä muilla kissoilla olekaan! Mamman nettikauppaan tulee niitä myyntiin sitten kun mamma on ensin tehnyt niitä vähän enemmän. Eli jonkin aikaa siinä kyllä menee, koska minä autan mammaa.

Minä oon myös kovasti auttanut mammaa päivittämään nettikauppaa. Sekin on aika hauskaa puuhaa. Mammasta lähtee ihan hassuja ääniä kun minä kävelen näppiksen yli ja kirjoitan omia juttuja tuotekuvauksiin. Enimmäkseen mamma vaan puhisee ja sitten se nauraa minulle. Minä taidan olla aika hauska pikkukissa.

Ai niin. Mamma sanoo, että minä oon hyeena. Mikä se sellanen hyeena on? Kun minä oon kuulemma sen takia hyeena, kun minä juoksen heti keittiöön kun jääkaapin ovi avataan. Sitten minä istun jääkaapin eteen ja käsken mamman tai papan antaa minulle jotain syötävää. Minä syön ihan kaiken mitä minulle annetaan, siitä mamma on hirveän ylpeä. Minä oonkin jo melkein Ninja-siskon kokoinen!

Tässä minä katson kameraan.

Tässä minä oon Ninja-siskon kanssa. Ninja-sisko on tossa minun takana.

Tässä minä sanon "Ruokaaaaaa! Valokuvamallina olemisesta tulee nälkä!"

Näin minä meen ihan mukkelis makkelis monta kertaa päivässä

Tässä minä lähetän terveisiä minun hoitotädeille Viroon "Moi vaan! Minulla on kaikki hyvin täällä Suomessa"

0 kommenttia: