CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Rallimestarin pyllypyykki

Minä oon kuulemma rallimestari. Toi pappa käy valokuvaamassa ralleja ja kaikenlaista moottoriurheilua, minä aattelin et se sais minusta hyviä kuvia jos vähän hurjastelen. Eilen minä menin monta kertaa kurvissa nurin kun oli niin kova vauhti. Täällä on aika liukas lattia, en minä muuten olis nurin mennykään.

Iltasin minä vedän rallia mamman ja papan sängyssä. Ihan joka ilta. Usein minä saan Ninjankin siihen mukaan ja sit meillä on oikein rallikilpailut! Mamman pitää välillä vetää peitto pään yli kun sitä pelottaa, niin kovaa me mennään.

Äsken minä tulin hirveetä rallia mamman syliin. Mamma väitti, että minä haisen ja että minun häntään on tarttunu jotain kun oon käyny hiekkalaatikolla. Jaa. En minä vaan huomannu. Sit mamma nappas minut kainaloon ja kiikutti keittiöön, että nyt kuules Hertta putsataan. Mutta minäpä veinkin mammalta sen paperin millä se meinas minun pyllyä putsata! Juoksin hurjaa vauhtia paperi suussa mammaa karkuun. Ei mamma ainakaan suuttunu minulle, koska se nauroi ihan hirveesti. Minä taidan olla aika söpö pieni kissa.

0 kommenttia: