CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tiistai 15. tammikuuta 2013

Jännittävä jääkaappi

Täällä minun uudessa kodissa on jännittävä jääkaappi. Se kätkee sisäänsä monenlaisia herkkuja ja niitä herkkuja saa kun osaa maukaista palvelusväelle sopivassa kohtaa (eli siinä jääkaapin alapuolella silloin kun palvelusväki on juuri avaamassa jääkaapin ovea).

Viikko sitten kun minä muutin tänne uuteen kotiin, en suostunut syömään. Vähän kokeilin, että mitä noi ihmiset on valmiita tekemään, jos minä en syö. Maistelin ihan vähän jotain ruokia, mutta en paljon. Sitten perjantaina minä en syöny ollenkaan. Katoin mitä noi tekee. Mamma melkeen tanssi päällään ja pappa konttasi minun edessä lattialla. Sit ne haki kaupasta vaikka minkälaista ruokaa ja kaikkia herkkuja ja vaikka mitä. Kyllä kannattaa välillä olla syömättä, sillä tienaa hyvät sapuskat koko laumalle!

En minä sitten kestänyt lauantaiaamua pidempään. Mamma anto minulle lauantaiaamuna niiiiiiiiiin hyvää kanaruokaa, että minun oli pakko syödä. Sit pappa lähti ostamaan sitä lisää ja sillä aikaa minä sitten söinkin jo ihan muuta ruokaa. Kiva pappa kun sitä voi tolleen vähän juoksuttaa. Lauantaista lähtien minä oon syöny hyvin. Palvelusväki sanoo, että minä oon kohta Paksu-Bertta enkä mikään Hertta jos minä vaan syön ja syön. Mikähän se Paksu-Bertta oikeen on?

Minä syön aika paljon kuulemma, about 500 g päivässä. Onkohan se muka paljon? Minusta se on aika vähän, sehän on vaan 5 sellasta annospussia. Mut kuivaruokaa täällä ei saa ollenkaan, kun toi mun uus isoveli (sellanen Peku, joka on kyllä toooooosi iso ja painaa 7,7 kg et kyllä se on jotain syöny sekin) ei voi paljon syödä kuivaruokaa. Mut ei se haittaa ettei kuivaruokaa saa, minä oon sitten purkkiruokaa ja kaikkia lihoja syöny.

Mut se jääkaappi. Siellä on sellasta juustoa. Minä ihan hirveesti juustosta tykkään! Oon nyt oppinut, että kun joku menee keittiöön niin minä meen perässä ja sitten istun jääkaapin eteen ja huudan oikein kovaa. Sillä lailla noi ihmiset sitten aina antaa minulle juustoa. Se on niiiiiiiiin hyvää se juusto! Eilen minä söin juustoraastetta, se oli hyvää kans. Mamma sanoo, ettei saa niin kovin paljon syödä juustoa ettei tuu maha kipeeks. Ei minulla tuu maha kipeeks, minä tiiän. Täällä ei muut kissat syö juustoa, juusto on vaan minun herkku.

Olen minä kaikenlaista muutakin täällä jo maistanu. Eilen mamma toi kaupasta muikkuja, niitä me Lula-siskon ja Ninja-siskon kanssa syötiin aika paljon. Minä piilotin yhden pakastimen alle ja toisen sohvan taakse. Odotan mitä niille tapahtuu, Ninja sano että ne alkaa haista palvelusväen mielestä tosi pahalta jonkun ajan päästä ja sit mamma ja pappa kuulemma etsii joka paikasta, että mihin me kissat ollaan taas jotain piilotettu. Minä haluan nähdä kun ne etsii, se näyttää varmaan kivalta.

Sit minä oon syöny vähän raejuustoa ja kinkkua ja jauhelihaa. Possusuikaleella minä vaan leikin kun se oli aika iso. Ai niin, kermavaahtoakin minä maistoin - ja palvelusväen sormia.

Nyt minä meen ettimään, olisko jääny vähän herkkujuustoa jonnekin.

0 kommenttia: