CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torstai 17. tammikuuta 2013

Henkselit

Jeeeee! Minä oon saanu henkselit! Ne on vaaleanpunaiset ja ne on tarkoitettu pienille kissoille - niinku minä. Eilen mamma toi ne jostain ja me sovitettiin niitä. Ne oli ihan kivat, minä juoksin täällä kotona henkselit päällä ihan hurjasti ja menin hiekkalaatikollekin henkselit päällä. Ei ne haitanneet minua yhtään.

Mamma sano, että kun minä olin niin hienosti henkselit päällä niin me mennään joku päivä ulos kattomaan. Kun tarvii aina olla henkselit päällä kun menee ulos, silloin ei jää autojen alle ja silloin minä en häviä mammalta eikä mamma häviä minulta. Ilman henkseleitäkin minä saan olla ulkona, mutta vain papan vanhempien luona maalla sellasessa kissojen ulkotarhassa.

Ai niin, ne henkselit on kuulemma oikeelta nimeltään valjaat. Mut minulle ne on henkselit. Ninjallakin on omat henkselit, vähän isommat kuin minun. Ässälläkin on henkselit, ne on isommat kuin Ninjan henkselit. Pekullakin on henkselit ja ne henkselit on kyllä tosi isot vaikka ne on punaset. Pekulla ja Ässällä on henkseleissä kiinni sellaset sydämet missä lukee niiden nimet ja mamman puhelinnumero. Että jos ne kuitenkin jotenkin pääsee flexistä irti niin sitten löytäjä voi ottaa mammaan yhteyttä ja saadaan pojat takasin kotiin. Ei ne kuulemma oo koskaan päässeet irti kuitenkaan.

Ässä on joskus lähteny karkuun maalla. Silloin se meni papan äidin kanssa pitkin pihaa peräkkäin. Mamma tietää, että Ässä tulee takasin kun vaan ottaa kastelukannun esille, Ässä nimittäin rakastaa kun kastelukannusta kaataa vettä Ässän päähän. Minä en saa edes maalla lähteä karkuun, koska silloin mamma huolestuu ihan hirveästi kun minä oon niin pieni ja kaikkea.

Minä oon muuten käyny parvekkeella eilen ja tänään. Se oli kivaa se! Meidän parveke on verkotettu, ihan vaan siks ettei me kissat päästä putoamaan. Me asutaan viidennessä kerroksessa eli siis aika tosi korkeella. Täältä on pitkä matka maahan. Eikä mamma ja pappa halua meistä ikinä eroon ja sit meitä vois myös sattua jos me päästäis putoamaan. Sen takia meillä on ikkunoissakin kaikissa sellaset verkot.

Joo. Siellä parvekkeella oli lunta, mutta minua ei lumi haittaa. Pakkastakin oli kuulemma 10 astetta, mutta ei se niin kylmältä tuntunut. Minä menin niin kovaa edes takaisin, että ei siinä ehtinyt huomaamaan onko kylmä vai lämmin. Minä löysin parvekkeelta jonku hauskan oksan. Minä toin sen sisälle ja vein sängyn alle, se on minun aarre.

0 kommenttia: