CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tiistai 15. tammikuuta 2013

Kukkulan kuningatar

Jeeeeee! Äsken minä opin menemään työhuoneen kaapin päälle. Se on oikeastaan ihan helppoa. Ensin pitää mennä mamman atk-pöydälle ja sit siihen pöydän ylätasolle ja siitä pääseekin sit tosi helposti hyppäämään kaapin päälle.

Kirjahyllyn päälle minä en oo vielä päässy, en osaa hypätä riittävän korkealle. Kyllä minä kohta pääsen sinnekin kun ahkerasti harjottelen. Sit pitää vielä valloittaa olohuoneen kirjahylly ja makuuhuoneen kaapit - ja sit minä oonki päässy täällä joka paikkaan korkeelle.

Yritin äsken syödä mamman atk-pöydän ylätason. Mamma sano, että älä syö sitä kun sit et pääse enää kaapin päälle sitä kautta. Se on kyllä totta. Oon minä tänään syöny pari kirjaakin. Mamma ei oikein siitä tykkää, sanoo ettei Ninja-siskokaan sais niin tehdä. Vaan Ninjapa tekee silti! Ja minäkin teen! Mamma ei voi kieltää meitä syömästä sen kirjoja niin kauan kun se ei anna juustoa joka kerta kun minä piippaan.

0 kommenttia: