CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

perjantai 18. tammikuuta 2013

Pientä pintaremonttia

Aamulla minä opin miten tapettia revitään seinästä. Mammasta lähti vähän paha ääni, mutta minä en siitä välittänyt mitään vaan jatkoin repimistä. Minä sain seinästä irti sellasen 5 x 20 cm palan tapettia. Mamma ei ollut ihan tyytyväinen minun suoritukseen, mutta minä olen ja se riittää minulle. Mamma sanoi, että täällä ei oikein tollasia temppuja sais tehdä vaikka se ei tykkääkään näistä nykyisistä tapeteista yhtään. Mutta kun joku muu kissa oli aloittanut niin minä sitten vaan vähän viimeistelin.

Vein myös margariinia, makkaraa ja juustoa papan voileivän päältä kun pappa teki eväsleipiä. Juusto oli parasta, mutta oli se makkarakin ihan hyvää. Ensin minä luulin, että pappa meinaa ihan kuivaa leipää vaan syödä, mutta tajusi se onneksi minua varten laittaa margariiniakin. Pappa kyllä sanoi, ettei se tehnyt niitä leipiä minua varten, mutta en minä nyt ihan kaikkea usko mitä pappa sanoo.

0 kommenttia: